Revista Design
Revista Design
Llamba E Tryezës

Oplamp

Llamba E Tryezës Oplamp përmban një trup qeramik dhe një bazë të fortë druri mbi të cilën vendoset një burim drite i udhëhequr. Falë formës së tij, të marrë përmes shkrirjes së tre koneve, trupi i Oplamp mund të rrotullohet në tre pozicione dalluese që krijojnë lloje të ndryshme të dritës: llambë tavoline të lartë me dritë ambienti, llambë të ulët tryeze me dritë ambienti, ose dy drita ambienti. Eachdo konfigurim i konëve të llambës lejon që të paktën njëra prej trarëve të dritës të bashkëveprojë natyrshëm me mjediset arkitekturore përreth. Oplamp është projektuar dhe punuar artizanal plotësisht në Itali.

Llamba E Rregullueshme E Tryezës

Poise

Llamba E Rregullueshme E Tryezës Pamja akrobatike e Poise, një llambë tryeze e dizenjuar nga Robert Dabi i Unform. Studioja zhvendoset midis qëndrimit statik dhe dinamik dhe një qëndrimi të madh apo të vogël. Në varësi të proporcionit midis unazës së saj të ndriçuar dhe krahut që e mban atë, ndodh një vijë e prerë ose tangjente me rrethin. Kur vendoset në një raft më të lartë, unaza mund të tejkalojë raftin; ose duke anuar unazën, ajo mund të prekë një mur rrethues. Synimi i kësaj rregullimi është që pronari të përfshihet në mënyrë krijuese dhe të luajë me burimin e dritës në proporcion me objektet e tjera që e rrethojnë.

Posteri I Ekspozitës

Optics and Chromatics

Posteri I Ekspozitës Titulli Optika dhe Kromatiku i referohet debatit midis Goethe dhe Newton mbi natyrën e ngjyrave. Ky debat përfaqësohet nga përplasja e dy kompozimeve të formave me shkronja: njëra është llogaritur, gjeometrike, me konturet e mprehta, tjetra mbështetet në lojën impresioniste të hijeve shumëngjyrëshe. Në 2014 ky dizajn shërbeu si kopertinë për Pantone Plus Series Artist Covers.

Unazë

Gabo

Unazë Unaza Gabo u krijua për të inkurajuar njerëzit të rishikojnë anën e gjallë të jetës e cila zakonisht humbet kur të arrijë mosha e rritur. Dizajneri u frymëzua nga kujtimet e vëzhgimit të djalit të saj duke luajtur me kubën e tij të gjallë magjike. Përdoruesi mund të luajë me unazë duke rrotulluar dy module të pavarura. Duke bërë këtë, grupet e ngjyrave të gurëve të çmuar ose pozicioni i moduleve mund të përputhen ose të mos përputhen. Përveç aspektit lojërues, përdoruesi ka zgjedhjen e veshjes së një unaze të ndryshme çdo ditë.

Argëtimi

Free Estonian

Argëtimi Në këtë vepër unike arti, Olga Raag përdori gazetat Estoneze nga viti kur fillimisht u prodhua makina në 1973. Gazetat e verdha në Bibliotekën Kombëtare u fotografuan, u pastruan, u rregulluan dhe u redaktuan për t’u përdorur në projekt. Rezultati përfundimtar u shtyp në materialin special të përdorur në makina, i cili zgjat 12 vjet, dhe u desh 24 orë për tu aplikuar. Free Estonez është një makinë që tërheq vëmendjen, duke i rrethuar njerëzit me energji pozitive dhe emocione nostalgjike, në fëmijëri. Fton kuriozitet dhe angazhim nga të gjithë.

Kompleksi I Kuajve

Emerald

Kompleksi I Kuajve Imazhi holistik i projekteve arkitektonike dhe hapësinore bashkon të gjashtë ndërtesat zbulon identitetin funksional të secilës. Fasada të zgjatura të arenave dhe stallave të drejtuara në bërthamën e përbërë administrative. Ndërtesë në të gjashtë anët si rrjetë kristali mbështetet në kornizë druri si në gjerdan. Trekëndëshat mur të zbukuruar me shpërndarje qelqi si detaje smeraldi. Ndërtimi i bardhë i lakuar nxjerr në pah hyrjen kryesore. Rrjeti i fasadave është gjithashtu pjesë e hapësirës së brendshme, ku ambienti perceptohet përmes rrjetit transparent. Brendshme vazhdojnë temën e strukturave prej druri, duke përdorur shkallën e elementeve në shkallën më proporcionale njerëzore.