Revista Design
Revista Design
Fabrika

Shamim Polymer

Fabrika Fabrika duhet të mbajë tre programe duke përfshirë objektin e prodhimit dhe laboratorin dhe zyrën. Mungesa e programeve funksionale të përcaktuara në këto lloj projektesh është arsyeja e cilësisë së tyre të pakëndshme hapësinore. Ky projekt synon të zgjidhë këtë problem duke përdorur elementë të qarkullimit për të ndarë programet e palidhura. Dizajni i ndërtesës sillet rreth dy hapësirave të zbrazëta. Këto hapësira boshe krijojnë mundësinë për ndarjen e hapësirave funksionalisht të palidhura. Në të njëjtën kohë vepron si një oborr i mesëm ku çdo pjesë e ndërtesës është e lidhur me njëra-tjetrën.

Dizajni I Brendshëm

Corner Paradise

Dizajni I Brendshëm Duke qenë se siti ndodhet në një tokë qoshe në qytetin e rënduar nga trafiku, si mund të gjejë qetësi në lagjen e zhurmshme duke ruajtur përfitimet e dyshemesë, prakticitetin hapësinor dhe estetikën arkitekturore? Kjo pyetje e ka bërë dizajnin mjaft sfidues në fillim. Për të rritur në masë të madhe privatësinë e banimit duke ruajtur kushtet e mira të ndriçimit, ajrosjes dhe thellësisë së fushës, projektuesi bëri një propozim të guximshëm, të ndërtojë një peizazh të brendshëm. Kjo do të thotë, të ndërtojë një ndërtesë kub trekatëshe dhe të zhvendosë oborret e përparme dhe të pasme në atrium. , për të krijuar një gjelbërim dhe peizazh ujor.

Shtëpi Banimi

Oberbayern

Shtëpi Banimi Projektuesi beson se thellësia dhe rëndësia e hapësirës jetojnë në qëndrueshmërinë që rrjedh nga uniteti i njeriut, hapësirës dhe mjedisit të ndërlidhur dhe të ndërvarur; prandaj me materiale të mëdha origjinale dhe mbetje të ricikluara, koncepti materializohet në studion e projektimit, një kombinim i shtëpisë dhe zyrës, për një stil dizajni të bashkëjetesës me mjedisin.

Ekspozita Konceptuale

Muse

Ekspozita Konceptuale Muse është një projekt dizajni eksperimental që studion perceptimin muzikor të njeriut përmes tre përvojave instaluese të cilat ofrojnë mënyra të ndryshme për të përjetuar muzikën. E para është thjesht sensacionale duke përdorur materiale termoaktive, dhe e dyta shfaq perceptimin e deshifruar të hapësirës muzikore. E fundit është një përkthim midis shënimit muzikor dhe formave vizuale. Njerëzit inkurajohen të ndërveprojnë me instalimet dhe të eksplorojnë muzikën vizualisht me perceptimin e tyre. Mesazhi kryesor është se projektuesit duhet të jenë të vetëdijshëm se si perceptimi ndikon tek ata në praktikë.

Identiteti I Markës

Math Alive

Identiteti I Markës Motivet dinamike grafike pasurojnë efektin mësimor të matematikës në mjedisin e të nxënit të përzier. Grafikët parabolikë nga matematika frymëzuan dizajnin e logos. Shkronja A dhe V janë të lidhura me një vijë të vazhdueshme, duke demonstruar ndërveprimin midis një mësuesi dhe një studenti. Ai përcjell mesazhin se Math Alive i udhëzon përdoruesit që të bëhen fëmijë të zgjuar në matematikë. Pamjet kryesore përfaqësojnë transformimin e koncepteve abstrakte të matematikës në grafikë tredimensionale. Sfida ishte balancimi i mjedisit argëtues dhe tërheqës për audiencën e synuar me profesionalizmin si një markë teknologjike arsimore.

Koleksioni I Bizhuterive

Biroi

Koleksioni I Bizhuterive Biroi është një seri bizhuterish e printuar 3D që është frymëzuar nga feniksi legjendar i qiellit, i cili hidhet në flakë dhe rilind nga hiri i tij. Linjat dinamike që formojnë strukturën dhe modeli Voronoi i përhapur në sipërfaqe simbolizojnë feniksin që ringjallet nga flakët e djegura dhe fluturon në qiell. Modeli ndryshon madhësinë për të rrjedhur mbi sipërfaqe duke i dhënë një ndjenjë dinamizmi strukturës. Dizajni, i cili tregon në vetvete një prani të ngjashme me skulpturën, i jep përdoruesit kurajon për të bërë një hap përpara duke nxjerrë në pah veçantinë e tyre.